onsdag den 2. juni 2010

In the Jungle!

I dag var Mona og jeg i byen, ville ledte efter tøj til sex and the city præmieren i morgen (w00p w00p). Når, men eftersom min maxi dress fra FAA var udsolgt, måtte jeg købe en anden kjole fra H&M, som jeg er særlig glad for, bytter den i morgen og ville vise jer hvad jeg byttede kjolen med (Ved allerede hvad jeg skal have i stedet for) Hehehe!:D
Mona og jeg lignede lidt hinanden i tøjet i dag, eftersom vi begge havde sorte strømpebukser, leopard-print, cardigan og halstørklæde. Det var slet ikke plan lagt, at vi skulle ligne så meget, men vi er godt nok også blevet meget ens, og det har vores fælles venner lagt mærke til, eftersom vi nu taler på samme måde!:O (siger jeg bare ikke 'eftersom' helt vildt mange gange!) :O
Når, men 'the outfit of the day'!



We looove smiley-face's on this blog!:D

3 kommentarer:

  1. tak! det bare super træls hvis t-shirten er for tyk! kan se længere nede at du har lavet en hvid, den ser nu virkelig sej ud, måske jeg også skulle købe en hvis t-shirt og shredde? :D

    fin blog i har jer, og jeg kan rigtig godt lide din jumpsuit på billederne, det ser dejligt sommerligt ud! :)

    SvarSlet
  2. Det kan virkelig godt betale sig at købe en, fx. en af dem i H&M, da de kun koster 40kr, og hvis du ikke er tilfreds første gang, som jeg heller ikke selv er, så har du jo ikke mistet alverdens penge :)

    -Monalisa

    SvarSlet
  3. cool billeder inde i alt det grønne! Håber der bliver fortalt her på bloggen hvordan filmen var. glæder mig selv til jeg skal ind og se den :D

    Kig forbi min blog hvis du har lyst :-)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog