onsdag den 30. juni 2010

Jeg gider altså ikke mere!












Ork ork ork, jeg gider altså ikke høre mere om festival! Samsø, Nibe, Roskilde, Langelands festival osv osv. Jeg kan jo ikke engang se tv uden at høre om festival, jeg kan ikke tjekke mine yndlings blogge, jeg kan ikke logge på facebook. AAARRGH Jeg bliver sindsyg!!
Jeg vil også til festival! Jeg vil, jeg vil, jeg vil! (hahahaha, som et lille barn) Men jeg må ikke, og jeg kan da også godt se at jeg er alt for ung til at tage til festival uden de gamle, og mine forældre er overhovedet ikke festival mennesker! Men ihh hvor ville jeg ønske at jeg kunne tage til festival, eller bare opleve stemningen, hyggen osv.
Måske burde jeg finde ud af noget med nogle venner og så bare crashe i en af vores haver og så bare alle sammen sove i telt? Hmm, tror jeg vil lufte den idé for Selma:D

2 kommentarer:

  1. At være på festival er en helt speciel ting, og jeg var selv af sted første gang da jeg var 16 år med en veninde, og det gik helt fint. Vi drak ikke osv., da reglerne er sådan, men vi havde det sjovt alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Fedt! Jeg fylder 16 i marts månede næste år, så håber at jeg må komme med, vil vildt gerne til Nibe festival!:)
    Jeg kan ihvertfald ikke vente til at jeg må! :D
    Hvilken festival var du til ?

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog