tirsdag den 1. juni 2010

Love H&M!

Ja, i dag tog jeg ind til byen med min storbror. Han skulle have nogle shorts, og han ville have en kvindes mening - 'den rette kvinde' (efter min mening)! Men der skulle ikke spares på noget, han tog et par shorts med hjem for 800 kr., som jeg udvalgte!:D
Men selvfølgelig kunne JEG ikke gå tom-håndet hjem! Jeg købte en leopard-printet jumpsuit (79 kr.) og en ugle-halskæde (69 kr.), begge ting købte i H&M!:D


Mona var ikke så begejstret for uglens farver, men jeg kunne bare ikke stå for de søde øjne!:D



Det var denne jumpsuit jeg købte, den for i først at se på mig i morgen, hvor der bliver nogle dagens fra Mona og mig!:)
Natti nat, lækre blog-følger!:D

3 kommentarer:

  1. Fantastic picks!! love it!

    lovely blog :)

    Cheers, Jesa

    SvarSlet
  2. Sikke fine ting du købte. Synes virkelig godt om uglen (også farverne) ;)

    http://emilylouisesalomon.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Tak skal i have tøser!:D

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog