mandag den 14. juni 2010

Ny shreddet top

Endnu en shreddet top til mig, denne gang er det en gammel Gina Tricot t-shirt, som jeg aldrig rigtigt har brudt mig om, og har altså også kun brugt den 4-5 gange og det er altså ikke ret meget for mig!:) Derfor tænkte jeg at ville lave lidt shred i den, og da jeg så VintageVirgins foreslag til shred, tænkte jeg *PING* Sådan en vil jeg sgu også have! (haha:D)
Men er altså bare såååe meget mere vild med den her, end for den første jeg lavede!
Men det er 100% sikkert at jeg tager den på i morgen! Der kommer måske endnu en videoblog fra Selma og jeg, denne gang med os begge og optaget på Selmas nye ting? Sådan en Ipod halløj :D Så det bliver bare super(: Og det bliver nok onsdag et vi gør det :)
Men sådan ser den altså ud :)

Detail photo


-Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog