tirsdag den 8. juni 2010

Selmas fødselsdag + vlog


(jeg véd godt at mine øjne kører lidt rundt i rummet, men jeg var altså lidt nervøs, selvom det kun handlede om at snakke til mit webcam:D )
Selma har fødselsdag i dag! så jeg tænkte at jeg i andledningen kunne lave vores første vlog indlæg, jeg forklarer lidt mere om det i videoen, men da jeg ikke er sikker på hvor vidt man kan høre det skriver jeg også lige lidt info her.
Dette er vores første videoindlæg, jeg skulle bare lige prøve det af, men vi regner med at der snart vil komme endnu et med os begge to.
Sangen i videoen er The Beatles med "Happy Birthday" Ved ikke rigtigt hvad jeg synes om den, men det var den eneste sådan "normale" fødselsdags sang jeg kunne finde :)

Der er forresten to udgaver på youtube, det er de samme billeder, men introen (der hvor jeg snakker) er dog forskellige, jeg lavede virkelig mange da jeg var rimeligt nervøs :P I kan bare kligge på videoen, så kommer du ind på YOUTUBE, derefter kligger du índ på min yoitube profil hvor den er :)
Håber du har en super dag Selma! Og at du får et super år!(:

2 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om, det bare er min computer... Men ellers synes jeg det er ærgerligt, at lydkvaliteten ikke er så god. :(

    SvarSlet
  2. Det er ikke bare din computere, men jeg vil forsøge at gøre det bedre næste gang:)
    Kan næsten heller ikke selv høre hvad jeg siger i den :/

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog