onsdag den 30. juni 2010

Shopping with mommy







I dag var jeg ude og købe ind med mine forældre og så ude og købe maling til mit værelse! :D
Efter det var min mor og jeg ude og købe og hun var så venlig at købe mig, fire nye Depend neglelakke, de 3 på billederne og så en guld til min søster. En Biotherm Deo, en Christina aguilera rejse parfume.
En ny Bh, bustier lignende ting, til en 50'er on sale, i H&M. Er heeelt vildt glad for den, og den sidder bare perfekt!
Og et par bukser fra H&M til 100kr on sale :) Meget enkle med en lille lynlås detalje i den ene side :)
Men i hører nok ikke fra mig i morgen, for jeg skal male hele mit værelse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog