tirsdag den 29. juni 2010

Sommer, sommer og sol, Nej vent... Hvad er det, ET LYN, regn og torden?

Ja.. Det er rigtig der lynede, tordnede. Jeg ville ellers have været ud med bror-mand og lufte bolden!?

Men nu er det stoppet.. YES!
Min fætter har hele dagen været ud og køre i vogn, (det der studenter-halløj). Det har været en dejlig dag hele dagen og så lige pludselig? Har virkelig ondt af dem, min fætter er den sidste og de skal være her, i haven og spise sen-aftensmad?
Neeej, det er altså noget møg.. Trætte, sulte, våde og 'måske' lidt fulde studenter!?
Men det skal ikke ødelægge mit gode sommer humør!
Sommerferien har givet mere fritid, og den bruger jeg fornuftigt, se alle de billeder jeg har fundet af sommeroutfits! :D










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog