torsdag den 17. juni 2010

Sveriges Dulle nr.1 ?


Hørte første gang om KissieKias blog.
Kissie er svensk blogger, forside model, og nu sanger.
Kissie havde vidst disset to rimelig kendte svenske bloggere og tv'værter på deres eget show. De to piger gav igen, og det samme gjorde Kissie. De valgte så at bringe hende ind på deres show og der diskutterede de lidt mere, det var egentligt meget interresant, selvom jeg ikke fattede meget af det. Men altså jeg fandt Kissies blog. Med hendes kæmpe silikone bryster, og hendes store læber og hendes vilde natteliv, er hun da egentligt en meget sjov person, hendes blog er meget personlig synes jeg (jeg glor bare billeder, så jeg ved ikke hvad hun skriver om, haha:D Den virker i hvert fald personlig, jeg kan godt lide at kigge på hendes blog engang om måneden eller sådan:) Kissie laver forresten også vlogs


Kan egentligt godt lide hendes tøj på dette billede:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog