onsdag den 16. juni 2010

Vi er en fiasko!

16-06-2010
I dag skulle jeg til lægen, ventede 30 minutter i et venteværelse, for senere at få at vide, at jeg først havde en tid i morgen.. (PIS)! Ikke nok med det, var jeg bare sulten af pommeren til og jeg havde 8 min. inden min bus kom, så jeg tog ind og fik noget mad i 'Nadias'. Da jeg så kommer over til Mona (vi havde jo aftalt at vlogge et dagens), var hun bare herresur. Jeg kommer forsent og hun bliver 'numse'-sur på mig! Skælder mig ud og giver mig den kolde skuldre!(Græder)!
Men jeg lovede en video og det skal i få, i kan se tøjet vi har på, men i må døje med et 4 minutters skænderi?:/

17-06-2010
Ej okay, videoen har godtnok været på bloggen, en times tid i går, men jeg kunne da virkelig ikke klare tanken om at fremstå, som en eller anden gammel kælling, men altså nu har jeg tænkt over det, og så lægger vi den ud igen, så kan i jo også se min dårlige side. Der er flere grunde til jeg var rimeligt sur der, men jeg gider ikke til at undskylde for mig selv her. Jeg havde en dårlig dag, og da Selma kom 40min forsent blev det hele ligesom lidt værrere, men her er vores vlog så.
Så nu må jeg bare leve med at Selma er jeres yndling, men det kan jeg godt:)
Eller kan jeg!? :P




Monalisa:
Skinny Jeans / Topshop
Jakke / H&M
Top / Ginatricot (DIY, shred)
Smykker / H&M
Wedge/Føtex
Selma:
Denim Vest / H&M
Top / H&M (DIY, shred)
Sandaler / H&M (FAA)
Smykker / H&M
(Hvad sker der for, at alt hvad jeg har på er fra H&M??:O)

Love Selma/Monalisa

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Oh my god, den stemme der (den person der optager) ødelægger bare det hele :-D

    SvarSlet
  2. Haha, du har ret. Det ødelægger skænderiet, det er vores veninde (og hun er virkelig altid sådan)!!:D

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog