søndag den 20. juni 2010

Danmark VM og lidt vrøvl fra Mona's liv

WooHoo for Danmark i dag (lørdag) Synes virkelig at de klarede det super godt! :D
Mål nummer to var totalt unexpected! Seriøst min far rejste sig op, og begyndte at grine og så klappede han og satte sig ned igen!? (fjolet!:D) Ej men seriøst jeg interresere mig overhovedet ikke for fodbold eller VM, men den er kamp var faktis lidt spændende, det er første gang jeg ser en HEL kamp! Så er lidt stolt af mig selv ;)
I går ledte Selma og jeg byen igennem for at finde en jakke til mig, og der var virkelig INGEN, de havde kun Blazers og læderjakker, hvad sker der dog for verdenen?! Så min mutter og jeg bestemte os for at tage til storcenter og Shoppen for at kigge der. Og vi kiggede... Og kiggede... Og kiggede... Indtil jeg var blevet sådan lidt halvt muggen, da vi havde ledt i 2-3timer fandt vi endelig en, og den er bare perfekt and I love it! :D I ser den i morgen eller mandag:)
Vi var forresten også inde i H&M hvor der virkelig er så meget tilbud! Jeg fandt en million ting der inde jeg gerne vil have! Blazers, nederdele, kjoler, sko, alt for 100kr! Neeeeeej hvor irreterede det mig, at jeg ikke kunne købe noget af det (jeg var jo på seriøs jakke jagt) Bliver nødt til at bede de gamle om lidt flere penge så jeg kan købe en kjole, en nederdel (eller to) og et par bukser inden jeg tager til Færøerne, her d.10!! Og nu hvor alt er på tilbud, og alle de gode varer stadig er inde, må jeg jo gå til den!:)
Men billeder kommer i morgen eller mandag, af jakke og nye sailor sko:)

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog