fredag den 9. juli 2010

Back in time

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, havde fundet det perfekte i går, men var alt for træt til at skrive blogindlægget i går og nu er min hjerne tom!
Men i kan vel godt se, hvad jeg vil snakke om. 90210 Beverly hills Classic. Eller det er jo ikke dét jeg vil snakke om. Jeg vil snakke om tøjet. Kan I ikke se en lighed mellem dem og os?
Jeg er nemlig begyndt at se det og jo mere jeg kigger på festival billeder osv. jo mere kan jeg se ligheden.
Hvad for noget på disse billeder, vil vi Ikke tage på. Man kan nu tydeligt se hvor mange af os har fået insperation fra... Ikke fordi vi lige har tænkt "hov nu vil jeg ligne dem fra Beverly hills!" men de gør vi... Virkelig..
Men håber nu ikke at drengene går hen og så ud som dengang! :D



Striberne
Blonderne
Hårbåndet.

De hullede bukser

Hatten
De højtaljede shorts.
De runde briller. Bæltet i taljen på nederdelen. Og halskæden.
Læderjakkerne. Blazerz. Blonder. Den bare ryg.
Den bare mave, højtaljede shorts og rundebriller.

og ikke mindst cowboyjakkerne.
Jeg vil vædde en 20'er på at mindst 5 af jer derude får bare lidt insperation fra disse billeder! :)'
Men det var alt for nu, jeg rejser forresten i morgen, så der bliver nok ikke blogget Alt for meget fra min side af, de næste 3uger! :)
Men der vil Helt sikkert blive opdateret! :D




1 kommentar:

  1. 90210 ROCKS, elsker den serie, og deres tøj er så sejt !:D

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog