lørdag den 17. juli 2010

Beautiful Blogger Award Part2


Som i nok allerede ved har Selma og jeg fået en Blogger Award, og det er vi selvfølgelig super taknemmelige for! :)Selma har obviusly skrevet de 7ting om mig, men jeg nu valgt at rette dem lidt, men alligevel ikke helt. Og så får i da også fat i lidt af Selmas hemmeligheder!:P


Monalisa
1.Jeg Hører IkKE Dirt Nasty (jeg har kun hørt om gutten, fordi jeg så Paris Hiltons New BFF, men han ser nu godt ud ;)
2.Who The Hell is Soko?! (Tror faktis jeg har set navnet før, somewhere?) Nok på Selma's væg, som er overdænget af billeder af Soko og LillePer.
3.Okay, okay jeg ér vel meget single? Men desperat?! Jeg elsker da at tale om drenge, og tale om kærester, og det vil da være super med en kæreste, men om jeg behøver én, nej det gør jeg ikk:)
4.Seriously, jeg eeeeeeeeeelsker at lytte til "sad songs" når jeg går i seng om aftenen! :D Der er da ikke noget bedre! Jeg er sikker på at jeg ikke får mareridt når jeg gør det, Sad Songs er min form for drømmefanger:D You should try it!
5.Jeg kunne Aaaaaaaaaldrig finde på at stalke folk på Arto!! (men engang imellem på Facebook, shh don't tell) Jeg ved Selma gør det en hel del! En hel del mere end mig!!ö Jeg har ikke engang en Arto, ikke fordi der er noget galt i Arto:)
6.Jeg sover ikke med bamse, men sover med min mobil. Tæller det som en sovebamse?
Det er forresten heller ikke mig der lige har købt en Svampebob'Firkant bamse, vel Selma?
7.Jeg eeeeeeeeeelsker Selma, og er sur på hende lige nu.

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog