lørdag den 17. juli 2010

Beautiful blogger Award

Juhuu se lige hvad vi har modtaget! Ja, det er nemlig en beautiful blogger award, som vi er meget glade for, ikke også Mona: "Jaa, den er fin. Jeg ligner en panda!"
Okay ved ikke hvorfor jeg lige skrev det der?:O Jeg sidder forøvrigt alene, har ikke set eller talt med Mona i 2 dage!!!:( Hun må altså gerne komme hjem nu!)
Når ja, blogger award, vi takker Quyen for den!:D
Nu er det så meningen at vi skal skrive 7 ting om os selv og sende den videre til 7 andre blogger! :D

Selma
1. Jeg har sommerferie og er virkelig den eneste tilbage i Danmark og keder mig derfor forfærdeligt meget!
2. Jeg arbejder som avisbud!:( Sucks, lønnen er lille og for ikke tale om ydmygelsen når man møder en man kender.
3. Jeg er vegetar..
4. I øjeblikket læser jeg 4 blondiner af Candace Bushnell
5. Jeg skal til Copenhagen Fashion Festival.
6. Jeg har lige købt en ny kjole.
7. Jeg vil gerne have blå øjne?

Monalisa
1. Jeg lytter til Dirt Nasty i al hemmelighed.
2. Kan relatere til Soko's musik.
3. Jeg er meget single og derfor desperat
4. Elsker at lytte til sad songs når jeg går i seng om aftenen.
5. Har en arto profil, hvor jeg stalker fyre..
6. Sover stadig med bamse!
7. Elsker Selma! Og bliver aaaaldrig sur på hende.

Vi vil sende den videre til
1. Fashisi
2. Nicholaine
3. Emilie
4. Stinne
5. Anna Sofie
6. Augusta
7. Camilla-Emilie

2 kommentarer:

  1. 1000 tak for denne award, i er bare dejlige !
    Har linket til jeres blog på min blog.:)

    Sisilia
    www.fashisi.blogspot.com

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog