søndag den 25. juli 2010

Best Bodies, Min Top 6

Så lige en liste over "The Best Beach Bodies of 2010" og tænkte lige jeg ville vise jer min Top 6 (Ville ha' valgt 5, men seriøst, det kan jeg virkelig ikke) Så nu får i 6billeder af 6lækre mænd!
Hvad er jeres Top 6? Og Hvilken rækkefølge vil du skrive min Top 6 i?
Du kan se hele listen her og finde Kvindernes "Best Beach Bodies of 2010"


Kellan Lutz Nr.1
Min Nr.1
Mario Lopez Nr.5
Min Nr.2
Channing Tatum Nr.10
Min Nr.3
Taylor Lautner Nr.3
Min Nr.4
Zac Efron Nr.4
Min Nr.5
Josh Duhamel Nr.15
Min Nr.6














div>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog