fredag den 9. juli 2010

Carolines 'BLOG'!

Jeg er helt forelsket i denne skønne blogger fra Sverige, hendes navn er Caroline og bloggen kan du finde her!
Hendes stil er casuel og et twist rå, som jeg bare eeelsker!:D Men seriøst hun er sej og i burde tjekke hende ud..
Jeg sidder her i min sofa, med min nye jakke på (OMG), jeg sveder! Ad, jeg tager jakken af, den skal ikke stinke og være våde!:/ Og så sidder jeg med et par nye convers sko på i sort! Hold da op, mig som beklagede over at jeg ikke havde en rød øre!:O (I ville få billeder af min jakke og sko senere, ligeså snart jeg får mig selv til at tage nogle billeder!)




















Her var et par billeder af Caroline, håber i fik lidt inspiration ud fra billederne! :D

1 kommentar:

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog