tirsdag den 13. juli 2010

En sommer?

Vejret er lort, Mona er gone og der er intet i tv! Mine sommer-nedtur, hvor er jeg ynkelig!:(
Og det er lige pludselig blevet svært at blogge, for hvad sker der af moderelaterede ting i min kedelig ferie!? Er det bare mig, eller har andre det på samme måde?:O

Jeg ønsker mig en sommer som Phineas and Ferb..
J
U
B
I
I
Men hvis man nu alligevel skal have det der 'moderelatret' noget med, kan nu almindelig modeinteresserede uden VIP være med til Copenhagen Fashion Week..
Copenhagen Fashion Festival er en parallel til Copenhagen Fashion Week, det løber af stablen 11. til 14. agust 2010. Læs mere om festivalens arrangementer på Copenhagenfashionfestival.com.
Tak til modemagasinet Bazar for denne 'we like' nyhed! Det er helt sikkert noget der skal vendes med Mona og vores forældre! :D
Skal i med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog