onsdag den 14. juli 2010

Fårefodring!

Så kommer billederne endelig! Kunne ikke komme på igen i går, da min "nyteenager" af en fætter, altid bruger kommer computeren (nok ikke mere end mig, men når vi kun har ét internetstik heroppe, så er det langtid, synes jeg!)
Han er rigtigt teenage agtigt og skal selvfølgelig være meget voksen, han stener arto og facebook. Det er vel fint nok, men jég vil altså også gerne bruge computeren, men (u)heldigvis tager de tilbage til Danmark i morgen! Så har jeg internettet helt for mig selv! Deeeeejligt! :D
Der er desværre kun få billeder af mig, fordi det har været mig der har taget billeder på færgen osv. Så i får også lidt billeder af min familie. Vi var forresten ude at fodre får i går, det er der alle billederne af mig er taget. Fårene heroppe går rimeligt frit. Inde i byen er de indhegnet, men i kan godt se at det er rimeligt frit. Og vi bor sådan 5min gåtur fra byen.:)

Billeder fra Færgen.


Og et liggende vandfald! :D
Der mange smukke smukke vandfald heroppe, men har kun fået taget dette ene billede indtil videre, og jeg orker virkelig ikke til at skulle vende det. Så i får det liggende.



Billeder fra da vi fodrede får og lidt af udsigten. Så kan i slf også se mit meget uinteresante tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog