lørdag den 31. juli 2010

Færøerne 2010

Hey igen alle :)
Har det sidste stykke tid kigget bloggen igennem og der mangler ligesom en hel masse, altså siden sommerferiens start har der ikke rigtigt været nogle dagens og ikke ret mange personlige indlæg -og det er ikke fordi jeg ikke har noget at skrive om, for jeg har virkelig taget billeder af ALT jeg har lavet, og ikke fordi jeg har lavet SÅ meget, men har alligevel lavet en del. Og jeg har da også tænkt "i dag skal jeg blogge, om det og det!" men alligevel har jeg bare ikke fået det gjort og ny er der bare så meget, så der bliver end masse korte indlæg om altmuligt og ingenting:)
Vi kan jo starte med billederne fra Færøerne!
Vær du glad for at jeg bestemte mig for ikke at have for mange billeder af mine familie med! :D










//Monalisa
ps. den gamle mand på et af billederne er min Farfar:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog