torsdag den 29. juli 2010

Girltalk on the way

Okay piger (og drenge, hvis der er nogen?) nu har Selma og jeg snakket en del om nogle nye kategorier, og da jeg har en masse at sige og spørge om, omkring sex, drenge, følelser, det at være pige and so on har vi derfor valgt at lave kategorien "Girltalk" og der vil alle disse under'kategorier høre under.
Der vil Selma og jeg også skrive om vores drengeproblemer og ikkedrengeproblemer, det med veninder, fester, druk, bh'er, vægt, problemer i skolen eller hjemme og ja, rimeligt meget om alt i en teenage piges liv.
Men seriøst glæder mig til at have lidt girltalk med jer derude :)
Men jeg tror også at der vil komme nogle små sjofle ting (fordi jeg får lov at skrive;D) så derfor vil vi vise tegn når vi synes at materialet, vi skriver om er alt for sjofelt. Der kommer helt sikkert også en masse tips, tricks og råd:)
Så glæd jer til lidt Girltalk med Selma og jeg! :)

//Monalisa

1 kommentar:

  1. Det synes jeg lyder som en rigtig god ide. Der er altid rart at dele de ting man har, gode og dårlige ting. På den måde, kan man ligesom afstresse på :)

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog