mandag den 5. juli 2010

Help Gabi to be MTV TJ

Vil lige vise jer den her video med Gabi fra Bloggen YFF (Young Fat and Fabulous).
Hun er virkelig sååe sød og så har hun bare god stil!
Men altså jeg har ikke twitter mere, eller jo det har jeg, men bruger det ikke mere (fordi jeg var twittaholic:( Var på rehab i nogle uger, skadet for livet) og da jeg virkelig gerne vil hjælpe kære Gabi har jeg valgt at vise videoen her, det ku jo være at der var nogle af jer, der vil hjælpe Gabi med storby'drømmen og jobbet på MTV! Jeg stinker seriøst til at forklare ting, så se nu bare videoen! :D

Og se nu lige MTV TJ's sjove Spice girl 'Wannabe' video.
Vi kender vel alle sangen fra vores unge dage. Hahaha:D
(seriøst jeg burde stopppe med at fyre så dårlige jokes af!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog