søndag den 25. juli 2010

The Hills My insperation

ADVARSEL: Totalt lang tekst om mine tanker og følelser, men synes selv det er rimelig fornuftige ting jeg har skrevet om, og håber da det vil inspirere en enkelt eller to af jer! Det handler delvist om The Hills og delvist om hvor stor en inspiration pigerne har været for mig. Og mest bare om mig og mine drømme og tanker

Jeg ved godt selv at jeg er en meget sentimental person . Jeg tuder over virkelig mange serier og endnu flere film, men når det handler om virkeligheden kræver det lidt mere end bare et break-up eller sådan. Når jeg ser film lever jeg mig 95%ind i det, men når jeg ser en serie, så ser jeg en serie og så følger jeg med!
Jeg vil se ALLE afsnit fra første sæson til slut, så er det ligegyldigt hvad for en sæson der kører i tv'et. Når det er en serie lever jeg mig 100% ind i det. Og ser er det ligemeget hvem de er og hvad de hedder i virkeligheden. Nå men det var heller ikke det jeg ville fortælle om!


Altså Har lige set det aller sidste afsnit af the hills. Det aller aller aller sidste afsnit, og tårerne triller stadig ned af kinderne på mig. Dette er værre end da Lauren forlod serien, det at vide at man ikke kommer til at se hvad der videre sker i pigernes liv er... trist.
Efter 6sæsoner og 106 afsnit, så får man ligesom et "forhold med personerne. Man føler man kender dem, og kender til deres følelser. Jeg kommer til at savne dem alle rigtigt meget. Jeg ved godt at om et halvt år har mange af jer nok glemt The Hills, men ikke mig. Om 2år måske, stort måske! Det kan godt være at jeg glemmer tit, men sådan noget som dette, det tror jeg ikke.
Når jeg ser The Hills, føler jeg mig, som en del af dem. De piger har alt det jeg kunne drømme om. Livet man selv gerne vil have.
Så er det da ligegyldigt med alt dramaet, pigefnidderet, og drengeproblemer. Jeg vil opleve alt dette og mere til. Jeg vil holde glamourøs Nytår og fejre fødselsdag på en yacht (Laurens Fødselsdag Season5 episode 1) og ja slf sker alt dette nok ikke, men man kan stadig være glamourøs og have et ligeså fantastisk liv, som dem! det er De samme oplevelser, men nogle andre omgivelser! Jeg vil leve mit liv rigtigt og succesfuldt(: Jeg vil opleve det hele.
Seriously de piger har været min insperation off live. Og nu er de slut:(

Jeg går hemmeligt og håber på en film eller sådan om dem! Ligesom Sex and The City, som også har været inspiration og guru/guide for mange kvinder.
Alle har vel én eller en blanding af personerne i Sex and The City de kan sammenligne sig med.
Jeg sammenligner mig med pigerne i The hills og pigerne i sex and the City.

Vi er vel alle kvinder, med de samme bekymringer, behov og tanker, bare i forskellige omgivelser og forskellige situationer, eller hvad?


ps. Du kan finde alle The Hills afsnittene
her
pps. Har tilladt mig at tilføje endnu en kategori nemlig "tankestrøm"
ppps. Selma og jeg har snakket om at tilføje nogle flere kategorier, så det vil nok også komme:)


//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog