fredag den 9. juli 2010

Hottie of the Week: Kellan Lutz

Kellan Christopher Lutz (Bedre kendt som Emmett Cullen) (født 15. marts 1985) er en amerikansk film- og tv skuespiller. Lutz begyndte sin modelkarriere som 14 årig. Lutz har haft en masse små roller i forskellige tv serier fx. CSI: NY, Heroes, Six Feet Under og CSI: Crime Scene Investigation. Lige nu kan han nydes i biograffilmen "Twiligth Saga: Eclipse" (Som Selma og jeg forresten var inde og se i Onsdags!) Og fra d.15Juli kan han også ses i gyseren "A nightmare on Elmstreet" Jeg kan godt sige med det samme, at jeg IKKE skal ind og se den. Ligemeget hvor lang tid Selma nu kommer til at bruge for at få mig overtalt. Hun vil nemlg gerne ind og se den :/ Hun elsker at se gyser film, og man bliver altid overtalt til at se uhyggelige film, sammen med hende!! Haha jeg sover ikke i flere dage efter sådanne film.
Men altså Kellan Lutz er nu en lækker fyr. Og jeg vil nu ikke have noget i mod et lille vampyrbid fra ham :D Men desværre er Kellan kæreste med 90210 stjernen AnneLynne Mcord:(



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog