fredag den 2. juli 2010

Casual Friday!

I dag tog jeg over til Mona, hvor jeg hjalp hende med at male! Vi blev færdige og det blev rigtigt flot. Tre af væggene er blevet hvide og en sort! Nu skal det bare tørre og indrettes!

Mona i fuld action med tapen! Nøj, hvor ser hun bare 'fet up' ud! haha :D

Efter det hårde arbejde tog vi arbejdstøjet af! Mona iførte sig et bare afklippede bukser fra Levis og en Top fra H&M.

Jeg havde shorts fra Monki, sløjfe trøje og taske, begge er fra H&M og et bare convers på fødderne.. Som jeg forøvrigt har fået af min søster, som er blevet lidt træt af dem, (nedturen er så bare, at de er i en forkert størrelse!)

Håber at I allesammen har haft en hyggelig fredag! :D

2 kommentarer:

  1. Heej begge to :)
    Tænkte på om i kunne hjælpe mig med at fortælle, hvordan i har lavet fanen "Categories"?
    Thanks:P
    Og keep up the good work :D
    Jeg følger jer

    www.fashisi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej!:)
    Det er godtnok lang tid siden jeg lavede fanen, faktis da jeg startede bloggen i November.
    Både Selma og jeg har dog prøvet os lidt frem og tilbage, men vi kan simpelthen ikke finde den igen, den hedder nok "etiketter" hvis du finder den som gadget, men jeg kan desværre ikke finde den længere:/
    Men skal nok skrive på din blog hvis jeg finder ud af det på et tidspunkt!:)
    Og tak, for at følge! :D
    //Monalisa

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog