tirsdag den 13. juli 2010

I'm a live!

Hey alle mine skønne skønne læsere.
Jeg sidder lige pt i min farmor og farfars kontor, med min deeeejlige bærbar og deres internetstik. Jeg ankom søndag aften.
I går var jeg hjemme ved min gamle veninde Rebekka. Hun er lige flyttet, sammen med hendes kæreste, i en by et stykke fra Torshavn, som er Færøernes København (haha) Torshavn kan jo ikke engang leve op til lille Aalborg. Men var inde i en butik i går, som havde de her røv fede veste, men de kostede sådan 400-500kr alle sammen og det er jo bare at smide penge ud!
Men altså Rebekka er som sagt flyttet sammen med sin kæreste (gennem 3år til August!) Han er den eneste kæreste hun nogensinde har haft. Men altså han har købt et hus og de er nu flyttet sammen i huset. Fik jeg sagt at hun er 18år!? Og at hun bor i et hus med hendes 19årige kæreste!?
Hendes liv er jo ikke engang begyndt endnu:/ Det der er endnu værre er, at de bor ca.45min udenfor byen, et sted hvor der er én eneste tøjbutik og en enkel købmand (som er rimelig stor) ALLE kender hinanden derude. Det hele er bare så...... Så forkert? så underligt? så mystisk?
Men hun elsker ham vel, og at bo på "landet" med hele hendes kærestes familie i de omkringlæggende huse, og alle deres får, er vel det hun vil have? Hele hendes livshistorie er nu skrevet. Det ender med bryllup, børn og familie idyl, selvom der intet er galt i det, men er hun ikke for ung til alt det? Eller er det kun mig der tænker sådan. Er det kun mig, der allerede nu kan se hendes liv for mig. Er det hele bare noget jeg bilder mig ind, eller er denne piges ungdoms liv slut?
ps. Billeder fra færgeturen og lidt billeder af landet kommer op i løbet af dagen! :)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog