fredag den 2. juli 2010

Ny sang+Det ultimative ..

okay, har to ting at vise jer i dag! :)
1. Amalie Szigethy (Paradise Amalies) Nye sang:) Synes faktis den er ok, og er sikker på at den vil blive spillet til en hel del fester og på en masse diskoteker. Man kan tydeligt høre at der er brugt autotune, men "og hvad så!?" Sangen er i hvert fald fin :)




og nu til andet punkt. Har fundet det ultimative pige spil og jeg vil altså eje det!
Og så vil jeg spille det til alle pige'hyggeaftner! :D
men altså nu vil i nok gerne vide hvad for et spil det er jeg snakke om, ikk?!
Joo altså det ultimative pigespil er....................Det er vigtigt at du nu afspiller sangen før du læser/kigger videre!!!!





















....Sex and The city Trivia Game!!!

Fandt lige billedet på nettet og tænkte da lige jeg vil vise jer det! :)
Undskyld jeg spammer jeg med det store mellem rum fra trommehvirvlen til selve billedet :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog