fredag den 9. juli 2010

NYT! Hjemmeside og Noget til Mig.

I dag var jeg i byen med mine forældre, og de var gavmilde! Jeg fik sorte converse sko, som jeg har længe gået og snuset efter, jeg kan bruge dem til et afslappet outfit, og de kostede 300kr. i Venini deres normale pris er 500kr. Jeg fik også en jakke som kommer helt fra London af, den havde kostet 1200kr. jeg fik den for sølle 200. Ja sikke et fund, jeg fik den i Dalia, jeg fandt den ikke selv, min far havde fået øje på den i et af Aalborg sidegader, og den var klart noget for mig, mente han! Og om han ikke havde ret, jeg er forelsket i den!:D Jeg har døjet med ordenlige billeder af jakken, derfor tænkte jeg at vise den i en video, men lyset var hellere ikke på min side!:( Men i skal nok få et ordenligt og fint billed..

Mine Converse som jeg er super glad for! :D

















Undskyld det bare lige stoppede, men jeg fortalte om de fine knapper, og i fik ikke det med hvor jeg fortæller, at jakken har 2 kraver om man kan regulere med! :D

Inden jeg slutter af, ville jeg lige fortælle om den cool Københavnske butik KASK som har lanceret webshop. Du kan besøge hjemmesiden på butikkask.dk.
"På hjemmesiden kan du også læse om KASK og ud over tøj, som er hovedbestanddelen, findes der bøger, magasiner, vinyler, høretelefoner og andre produkter fra Aiaiai. Der er også tasker fra works unltd, smykker fra amerikanske VeraMeat og trægorillaer fra David Weeks på hylderne."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog