torsdag den 8. juli 2010

SommerFerie

De sidste par dage har I ikke hørt fra mig her på bloggen. Men tiden blev brugt på at pleje de sociale kontakter, og eftersom det er sommerferie og 'blogverden' er sat en smule på pause, synes jeg godt, at jeg kunne tillade mig det!:D Men, jeg har savnet jer...

Jeg har været ud og grille med to veninder! :D
Vi fik lækkert mad, hvidløgsbrød, salat, soyapølser, kylling og majs.. mhh

Dagen efter var jeg i kolonihaven med familien, her var der også grill mad! :D

Så tog jeg sammen med familien til Danmarks nordligste 'sted', Skagen.
Det var vildt hyggeligt, men hold da op der blæste fra begge sider! Haha :D

I onsdags var Mona og jeg med to veninder i biografen, her så vi den nye Twillight film, 'Eclips'. Ja, handlingen har ikke ændret sig, jeg har set begge af de andre film i biografen, så lidt tvunget til at se den tredje også. Jeg kan godt lide historien og kan slet ikke få nok af Taylor Lauthers sexy abs, så det var det værd! :D

Og her i dag var jeg i storcentret, for min søster skal på ferie og tager afsted på lørdag, var derfor sammen med hende efter nogle sidste ting. Og jeg kan ligså godt sige det nu og face it, jeg fik ikke købt noget, I have NO money! :(

Todays outfit, var et par prikkede strømpebukser fra bikbok (som forøvrigt er nye og købt for ca. 14 kr.), mine monki wedges, læder shorts fra krølul, top, gardigan og læder jakke fra H&M.

Det var et langt indlæg, undskyld hvis jeg lige har kedet jer i ihjel.. Klokken er mange og jeg har lige set The Ring alene, er pisse bange og træt!:( Der kommer noget mere moderelatret i morgen, bl.a. svensk blogger, ny hjemmeside (hvor man kan købe tøj!) og ny tøj-collection fra (.....)?! Glæd jer til i morgen! :D

//Selma

3 kommentarer:

  1. Dit hår intet mindre end fantastisk! Det klæder dig SÅ meget! :D

    SvarSlet
  2. Taaak!:D Jeg er blevet vildt glad for det, og især om sommeren hvor det er dejligt at slippe for alt det hår.. (hæhæ) :D

    SvarSlet
  3. Everyone is so stylish!xo

    http://www.pearlslaceandruffles.com/

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog