lørdag den 31. juli 2010

Ugen der gik

Mandag var jeg sammen med Selma og Samra:




Tirsdag pakkede jeg ud og slappede af(:

Havde dette på tirsdag

Onsdag havde min søster sådan en trang til at fixe et eller andet sammen i køkkenet, og da hun absolut skulle lave noget med glasur, måtte det jo være kage eller boller, men vi havde selvfølgelig ikke nogle æg. Men var så smart at finde lidt forskellige småkageopskrifter på nettet. Så min søster og jeg brugte dagen på at lave havregrynskager og Chokoladedukater (?)
Det havde jeg egentligt taget billeder af, men kan seriøst ikke finde dem på min computer?! Desværre, de var ellers møgperfekte, det er lige før at jeg vil overveje karriere, som bager/kagekone, haha!

Torsdag var jeg først i byen og så i IKEA med mutter, hvor jeg skulle købe de sidste ting til mit "nye" værelse:)

Fredag hjalp min far mig med at sætte mine hylder og reol(ting?) op og min mor lavede min søsters værelse, hun skulle nemlig også ha' lavet om, bare fordi jeg fik lavet mit om. -Jeg er ældst og hun er 5! Hun er sååe irriterende nogle gange! Jeg fik indrettet og blev færdig ved 18tiden:) I f*cking loove my room! :D
Men det var seriøst en hyggelig dag med familien!:)






Mit værelse + en stor del af min "skokollektion", men det er dog ikke alle mine sko :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog