fredag den 6. august 2010

Af ren kedsomhed?

Jeg fik ikke mulighed for at blogge i går, eftersom jeg tilbragte dagen med min søde veninde Simone! Vi holdte videomaraton, efter jeg sagde farvel til hendes i morges, tog jeg videre ind til byen med min søster.
Jeg har efterhånden skrabet nogle ting sammen, som jeg nok skal poste her på blogge!
Men efter vores lille bytur, kom vi hjem og af ren kedsomhed.. bagte vi nogle muffins!


Der bliver ikke nogen 'mad-kategorie' her på bloggen, eftersom både Mona og jeg er mongoler i et køkken!
Men jeg må godt nok indrømme at denne opskrift er idiot-sikker!
De blev lidt flade, men du kan undgå det, ved bare at være lidt bedre opmærksom end mig.. (hæhæ)?!
Men du kan finde opskriften her! Og jeg kan klart anbefale den! Hvis du får prøvet opskriften og smagt på kagerne, vil jeg gerne høre fra jer om hvordan de smagte, om noget der kan ændres eller om det bare gik glat og du er en større retard i køkkent end mig! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog