tirsdag den 3. august 2010

Back home!

Jeg er hjemme og det blev nu alligevel lidt små sent.? Men det er dejligt at være hjemme og glæder mig nu bare til at smide mig i sengen!
Men det har været hyggeligt og jeg har aldrig i mit liv spist så meget kinesisk mad? Kinesikse nudler, kinesisk salat, kinisiske forårsruller og kinisiske blåbær.. nej okay, det var så ikke kinesikse men de smagt nu godt!
Jeg lavede ikke andet hele dagen end at shoppe, spise og køre i bil?!
Og denne smukke himmel fik jeg fat i, da jeg små kedede mig i bilen..


Håber i alle har haft en dejlig dag! Hvis ikke så lyt til denne sang of få det meget bedre..!?

// Selma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog