lørdag den 28. august 2010

BTW....

....I got the job!:-D:-D:-D argh så glad jeg er:-D Er sååe freaking glad! Nu har jeg ventet på det her i siiiiiiiindsygt lang tid, og nu er det endelig sket!
Nu er jeg bagerkone haha..
Jeg skal møde alle de andre på tirsdag. Så det glæder jeg mig til, kender dog allerede en af pigerne jeg skal arbejde med, men glæder mig virkelig til at møde alle de andre også!
Det er en helt nyåbnet bager, så ingen kender hinanden endnu- på en måde er jeg glad for at jeg er med fra start, men alligevel vil det måske være bedre på den anden måde?!
Men altså jeg har fået et job og vil nu tjene penge og. Det vil sige flere cafe besøg, mere tøj og flere smykker!
Jeg glæder mig i hvert fald til at komme til at arbejde også selvom at jeg skal arbejde allerede klokken 6 i nogle weekender:-D

3 kommentarer:

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog