onsdag den 25. august 2010

Dagens

Så fik Skank og Skøge endelig taget sig sammen til at tage et billed og poste et Dagens! Og hold da op det var svært for os, det var rent totur at kigge igennem billederne, men der var lige nogle guldkorn blandt alt det andet lort...
(Opmærksomhed på Mona's ansigt!)

Selma: a.k.a Skank

Der blæste virkelig meget og mit hår fløj i øjnene på mig, det er forklaringen på denne akavet pose.
Taske / Ginatricot
Leggines / P&P
Sko / Converse
Jakke / Veromoda
Blonde Kjole / Bikbok
(Over Kjole) / Ginatricot - 'Jeg brugte et tørklæde som en slags over kjole på min blonde kjole, jeg vil gerne vise en video hvor jeg drejer og vrider mit tørklæde for at ende med forhåbentligt et smart resultat'?
Bælte / Vintage

Monalisa: a.k.a Skøge

Pleatherjacket / H&M
Sko / Jette Riis
Leggins / Ginatricot
Strik / New Yorker (AMISU)
Taske / Ginatricot
Bælte / Mama's
Smykker / DIY (Ginatricot)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog