mandag den 23. august 2010

Hold om mig


Jeg skal 100% ind og se denne film!
Den ser virkelig god og meget dramatisk ud. Måske jeg kan få Selma med? (selvom vi ikke snakker sammen lige nu:/) Nu er det sådan at jeg ikke har oplevet dette (ihvertfald ikke det jeg ser i traileren her) men alligevel tror jeg at man vel på en eller anden måde kan relatere til filmen. Nu skal jeg heller ikke begynde at snakke for meget, uden at ha' set filmen. Haha. Men se den, det skal jeg!
Ps. det med at Selma og jeg ikke snakker sammen, er bare noget fis, sådan næsten da :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog