torsdag den 5. august 2010

Humör til mig?


Fandt denne Humör Cardigan på spisebordet i stuen i dag, og jeg blev bare totalt fanget af den!
Det er en min farmor har købt til min far. Han har endnu ikke haft den på, og han vil gerne forære mig den, hvis jeg gerne vil ha' den. Efter min mening, er den overhovedet ikke hans stil!
Jeg vil seriøst LEVE i den. Men før jeg siger ja, vil jeg gerne høre jeres mening om den.
Det er en Herre cardigan så spørgsmålet er: Kan jeg tillade mig at gå i den eller er den fór herret?

4 kommentarer:

  1. Ej, den er da fed! :D
    Men vær forberedt på at du en dag muligvis går forbi en dreng med samme cardigan på... ;)

    SvarSlet
  2. Den er fin, men endnu mere fin når den er knappet op :)

    SvarSlet
  3. Haha, det er jo rigtigt Quyen, men det er ligegyldigt.. Jeg er forberedt :)
    Salsa: Helt enig, regner også med at jeg vil gå med den åben:)

    SvarSlet
  4. tak for de søde ord.. :D

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog