lørdag den 21. august 2010

Lonely shopping? Alone Shopping!

Somsagt har det været en lang uge, Selma har fået nyt job!:D
Hun har siden Onsdag arbejdet fra 15 til 19-20 Og derefter har hun jo skulle lave lektier. Så der har heller ikke været ret meget blogging fra hendes side af, men det kommer nok (håber vi!)
Men hun skal jo ikke arbejde HVER dag, i dag har hun fri, men hun skal noget med hendes familie og i morgen skal hun arbejde igen :( Hun arbejder hele tiden, har virkelig ondt af hende, men rygterne siger også at hun har mødt nogle søde mennesker ;)
I går var jeg et "smut" i byen. Skulle kun lige ha' været inde og købe et par bukser, men det endte med at jeg prøvede ca.10 nederdele, 2jakker, 12par sko, 6bukser, 2 par leggins, 20toppe og t-shirts og 4kjoler og ja kan ligeså godt sige med det samme at jeg ikke engang købte halvdelen af det jeg prøvede. Det er nu meget sjovt at shoppe alene, det har jeg aldrig prøvet før og det var virkelig noget jeg frygtede, altså lige indtil i går!
Her får i lige et lille sneakpeak af det jeg købte(:
Man kan vidst ikke engang kalde det et sneakpeak, for det er jo bare poser, but here it comes:)



//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog