tirsdag den 31. august 2010

Love Life

Pt, er livet bare dejliig! Både Mona og jeg har job, det betyder der er penge på kontoen og flere shoppeture, cafébesøg og party's..
Det var Monas første dag på bageriet, hun mødte nogle søde, flinke, 'stille' mennesker, og jeg meldte mig ind i Fitness, jeg har virkelig savnet at svede, Ja.. I said it, jeg kan godt lide at træne.. (åltså sådan nogle gange?) hmm.
Men udover at mit hår er blivet længere og gør det svært for mig at sætte, er der ikke så meget andet at brokke sig over?

Har i forøvrigt hørt at der åbner en Weekday i Aalborg, have cool is that, altså for dem der bor i Aalborg, tror københavner er pænt ligeglade.. Men eftersom jeg bor i Aalborg og har 'penge' så det gør mig monster glad! Den åbner i Algade 'Gågaden', den 10. september og der er åbningsfest den 9. september (som jeg 'tror' man skal være inviteret til.. ØV!)
Men anyhow, håber i alle har det godt! :D


Hørte denne sang i et af zumba-lokalerne i fitness-centeret, nøj det er en ørehænger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog