søndag den 1. august 2010

Music in my ears..

Jeg lovede nu at vende tilbage med nogle indlæg i løbet af dagen..? Men blev fanget af TV2 Zulu, som sendte Gok's Fashion Fix, Ugly Betty og derefter The MTV Movie Awards!.. Bommer? Men jeg vil nu lige give jeg et beat, inden jeg vendte tilbage til fjernsynet! ;)

I får Uffie med Pop The Glock. Hun har forøvrigt lige udgivet en nyt album - 'Sex Dreams And Denim Jeans' I skulle helt sikkert tjekke den ud!

Er videoen ikke awesome?!

Vi høres ved i morgen.. sikkert sent? Eftersom jeg enten skal til Tyskland for at shoppe billige varer eller med Mona i byen?! Hmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog