torsdag den 5. august 2010

OOTD



Nederdel: H&M, 40kr Sko: købt på Færøerne i Gellan(tror jeg den hed) for 200kr
Blondetop: Føtex, 25kr
Outfit of the day! Det var faktis sjovt at tage dagens i dag, og ikke sådan noget med at påklistret smil og sådan, som det er nogle gange kan være, men i dag var det bare sjovt:)
Jeg har rent faktis lavet en videoblog i dag, og det hele kører faktis, som på skinner, indtil min stemme pludselig bliver som en uhyggelig mands stemme, og så er det bare ikke ret fedt længere:/ men i slutningen af video skifter den fra uhyggelig mand til mig og så tilbage igen. Jeg ved ikkke helt hvad der er sket, og gider ikke til at optage en ny, for jeg er 99,99 % sikker på at der så bliver en masse børneskrig og råben. Jeg lavede nemlig video da de stadig var i børnehave. Ved ikke om jeg sætte videoen op her på bloggen, nu får vi se lidt senere. Der kommer i hvert fald nogle flere blog indlæg i dag.
See you later Alligator:D
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog