fredag den 27. august 2010

Opdatering.. The Life

Mona og jeg tog på café i dag efter skole, Mona skulle til jobsamtale klokken 16:20, så det kunne ikke betale sig at hun tog hjem, istedet smuttede vi forbi Baresso og senere i H&M og Rubber Duck, hvor jeg selvfølgelig glemmer min pung, men jeg fik den heldigvis tilbage med penge i og bankkort.. Puha!
Men som sagt skulle Mona til jobsamtale, hun skal stå i en bager og betjene kassen, det er da meget fint! Hun får svar i morgen, så kryds fingre.

Mona og jeg talte om, her for lidt tid siden, at vi ville begynde at 'point-give' og fortælle om steder i Aablorg hvor det er værd at tage et smut forbi, såsom caféer, 'clubs' og forskellige events.
Så glæd jeg til det, håber bare Mona får jobbet så der er penge til at man lidt ofter kan komme ud!
Håber i alle får en god fredag aften, Hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog