tirsdag den 17. august 2010

opdatering

Hej alle:-)
Der har ikke været ret meget blogging den sidste uges tid (sorry!)
Men altså jeg har virkelig meget skrive om, men har desværre ikke haft internet på min computer siden søndag eftermiddag, men min far har dog lovet at fixe det for mig. Så lige pt blogger jeg fra mobilen, det stinker lidt. For kan stadig ikke fine ud af det med at Sætte billeder ind desværre..
Men Har en masse girltalk emner jeg gerne vil snakke/skrive om, så glæd jer til det!:-D
Alt for nu, jeg må hellere smutte i seng, skal jo i skole og lære noget i morgen(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog