torsdag den 26. august 2010

Snakebite?


Jeg har det sidste stykke tid haft rigtigt meget lyst til en hel masse forskellige piercinger (jeg har kun huller i ørerne) Og i disse dager tænker jeg kun på snakebites som Whitney (fra "The Real L Word", som btw er en meget underholdende serie, masser af Drama og intriger. Love that shit!)
Hendes er meget meget små og det synes jeg er virkelig flot, og så er det heller ikke sådan mega frembrusende.
Men når jeg iikke engang må få flere huller i ørerne, så kan jeg vidst godt droppe dette ønske også :(
Men synes det er rigtigt flot, men kun når de er så små:)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog