tirsdag den 10. august 2010

Something old, something new and something blue.

Så er det back to school i morgen... Det stinker faktis.. 9.klasse bliver (forhåbentligt) Det bedste folkeskoleår! Det er jo the end, såe jeg har high hopes:D Nu skal Selma og jeg også til at gå i klasse sammen, så det skal blive spændende.
Har egentligt valgt tøj til i morgen, men vil meget heller have noget af det her neden under på!
De 3 første billeder er pigerne fra bloggen Modistiskt.se
De piger er virkelig min største inpiration! Jeg elsker deres stil og deres billeder.
Selvfølgelig kan jeg kigge på alle de tynde piger på lookbook og på så mange andre blogge og prøve at se lige så godt ud i det, som de har på. Men jeg ved godt selv at det er spild, og at jeg alligevel ikke kommer til at se lige så godt ud i det som dem.
Pigerne her er lidt tættere på min egen figur, derfor kan jeg (næsten) efterligne dem fra top til tå, og (måske) se rigtigt godt ud!
Men de stoppede med at blogge i Maj månede, desværre. Jeg ved ikke om de stoppede, men de har ikke blogget siden og det sidste indlæg de skrev hed "It's all over now" sååe jeg tror det er slut. Selmom jeg inderligt håber at de starter op igen!
Jeg kigger nu deres blog alligevel, når jeg altså har brug for lidt inspiration!

Pigerne fra Modistiskt.se, som nok er mine størte inspirationskilde!
En pige fra inspirationsmappen..





Fik forresten den her Xperia X10 Mini Pro af min mor i fredags!:D Sooooooo freaking Happy!
Jeg elsker elsker elsker den!
Synes det er vildt godt at der er tastatur og ikke kun touchscreen.
For det med at skrive på så lille en skærm dur bare ikke for mig.
Så skriver for det meste med tastaturet. Tasturet er meget nemt, for det er næsten det samme som på en computer.

Something old=Modistiskt.Se
Something New=Min mobilos
Something Blue= Well, det må være noget af tøjet de har på.
//Monalisa :D

3 kommentarer:

  1. Mit sidste år i folkeskolen var 9 klasse, og det var det fedeste år i folkeskolen! Det var fyldt med KBH ture og vi havde det bedste sammenhold i klassen, og det er virkelig noget jeg savner :-) Så jeg håber du får et ligeså fedt år :-)

    SvarSlet
  2. Jeg må erklære mig enig med maiken. 9. klasse var måske lidt hårdere lektiemæssigt og det sidste halve år drejer alt sig bare om afgangsprøverne. Men sammenhold er der masser af. Og i min klasse blev der af en eller anden grund flere fester.

    Glæd dig/jer! :)

    SvarSlet
  3. Lyder godt! Vi var dog i KBH i slutningen af 8.klasse!:)
    Ja, vi har kun været i skole én dag, og vi har allerede fået en aflevering for, men det er dog en nem en, så det er fint!:)
    Jeg håber, håber håber også at der kommer en hel del flere fester!
    Synes ikke der er blevet festet nok, siden Nytår 09/10!!
    Det er jo det sidste år, og vores sidste fester sammen!:)

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog