mandag den 9. august 2010

StyleIkon: Miroslava Duma


Miroslava Duma var en redaktør for Harper's Bazaar (Rusland), og er nu en freelance skribent for en lang række publikationer, såsom OK Magazinee (Rusland), Tatler, Glamour (Rusland). Miroslava Duma er datter af Vasilay Dumaen, en russisk senator. Hun er blevet kendt som et internationalt mode ikon, og er blevet fotograferet af Scott Schuman for The Sartorialist og Garance Dore.
Nogle af Miraslava foretrukne designere omfatter Miu Miu, YSL, Lanvin, Alexander Wang og Prada. Miraslava er også grundlægger af velgørenhed, Mira's Planet.
Miroslava Duma er i øjeblikket gravid og venter en dreng i oktober 2010

Miroslava er en russisk 'It' girl.
Hun er Ruslands Paris Hilton (det siger de i hvert fald på google..)

Ærlig talt gad jeg ikke bruge en masse tid på at finde en masse oplysninger, på en masse forskellige hjemmesider, så jeg fandt hende på Wiki Fashion, og google translatede teksten.
(så smart jeg er! Eller bare doven...)


Vidste I overhovedet at der var noget der hed WikiFashion?!
Jeg opdagede det først i dag! Jeg synes det er en god idé, men da de ikke er kommet ordentligt i gang, kan jeg ikke sige ret meget om det..

Btw Selma snakkede for nogle uger siden om at hun ville lave denne kategori 'StyleIkon', men da det ikke er blevet til noget endnu, ville jeg lige starte kategorien ud med Miroslava Duma.
Vi håber i alle kan lide det :)
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog