mandag den 23. august 2010

When reality kicks in

I må undskylde og jeg skammer mig, jeg har været væk fra bloggen i så lang tid. Men efter sommerferien, strømmede lektierne bare ind og da jeg fik et arbejde i Jumboland, var der ikke tid til blogging! Jeg fik også to sting i min hånd, eftersom jeg bare er idiot og ikke kan finde ud af at skære i et rundstkke, men det gik galt på min først skoledag i niende... Pinligt!!!
Men som sagt har jeg fået et job i Jumboland, som er sådan en inddøres legeplads for børn, der gør jeg rent og har et opvasker job... fancy! Men jeg er ligesom nød til at arbejde, for jeg har ikke nogle penge!
Men jeg vil sige at jeg så småt er ved at komme mig over choket over lektier, arbejde og sociale liv - STRESS.
Jeg tog ind til byen for at slappe lidt af i dag, skal ikke arbejde før torsdag igen og har ikke det store af lektier, bare en stil til på onsdag... åhh NEJ!
Men som sagt i byen i dag og fik ikke taget andet med end en masse øreringe eller ikke så mange øreringe der er bare mange forskellige en en pakke, men you know what I mean?! Jeg stressede af, købte noget bland selv slik, vente hjem inden regnen og tog et blad med hjem. Så planen er slappe af med guf og blad, læse lektier og skrive et blog indlæg inden jeg går til køjs.. det lyder da meget godt!? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog