lørdag den 4. september 2010

Amalies Verden. Can't f***ing wait!

Jeg faldt lige over denne video på Fierce og Fattig på SU!
Som Kia så er jeg også helt vild med hende Amalie. Hun er jo genial!:D Og vildt god underholdning.. Men altså videoen her, er bare en lille "trailer" til et dokumentarprogram, om Amalie der kommer til at køre på TV3 engang i efteråret. Det glæder jeg mig da helt vildt til!
Håber det bliver sådan noget serie agtigt noget, lidt som ala "danske Hollywood fruer" jeg ser jo ikke engang det program... Det jeg prøver at sige her, er at jeg håber det bliver sådan noget med 1 time 1 gang om ugen, og så skal det bare køre i flere uger, sådan som 12?!
Haha, det vil være så godt! Ej men seriøst, Amalie er jo en fantastisk pige, det er hun.. Virkelig..
Glæder I jer ligesåmeget som jeg, ellers synes i bare det er noget fis, med hende Amalie?!:)

//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog