onsdag den 22. september 2010

Amalies Verden -Tanker om Mor&Datter forhold -DKNTM




Amalies Verden er jo fantastisk. Elsker det! Please lad det fortsætte i uendeligheder! hahaha:D
Ej men seriøst det er virkelig underholdende. Jeg er helt vild med Amalie og hendes moders forhold. Jeg elsker deres sammenhold og den måde de kan kommunikere sammen. Jeg kan i hvert fald ikke snakke om alt det de snakker om, sammen med min mor. Og det tror jeg heller aldrig jeg kommer til. Men tror på en måde mine mindre søskende gør. Synes ligesom at min mor har et mere frit forhold med dem..
Da jeg var lille var der intet med at bande. Intet med at snakke grimt. Intet med at sige imod. Intet med at diskuttere med mor. Men nu har vi alle et lidt mere frit forhold, men jeg kan dg stadig ikke få mig til at sige for meget i mod, og da slet ikke bande. Nej Nej nej nej, det gør man ikke.
Jeg vil ønske at jeg engang får sådan et forhold med min mor.
-dooh, det var jo ikke dét det skulle handle om! Altså Amalies verden, jeg glæder mig vildt til i næste uge, hvor det kommer igen!:) Så kan jeg egentligt også godt lide Amalies stil i serien. Det er meget enkelt, elegant. Og jeg elsker hendes sorte outfit, det hvor hun har den sorte bluse med den sorte vildt flotte blazer. De sorte bukser og vildt høje, men vildt flotte stiletter til.. Altså Amalie har en meget enkel stil, som jeg er vild med :)
Det er utroligt så meget jeg siger vildt :/


Og så var der jo Danmarks næste Top Model, og det var faktisk overraskende spændende.
De andre sæsoner af det danske har virkelig været det rene lort.
Men her er der lidt flere forskellige piger. Og jeg har næsten allerede valgt nogle favoritter, men nu skal jeg lige se et afsnit mere før jeg endeligt kan sige noget ;)
´Det var dog møgtrist da hende fra Færøerne blev sendt hjem, hun var jo vildt smuk. Virkelig speciel!
Og så er jeg glad for at der for en gangsskyld er nogle mørke piger med. Der har ikke rigtigt været nogen i Dansk Top Model før, så det var jo fint..
Og så er der Isabelle, som er totalt anderledes. Elsker at de ikke alle sammen er høje tynde Blondiner.
Og hende Brinette fra Aalborg, bryder jeg mig desværre ikke ret meget om. Hun er simpelthen alt for 'flabet' hvis man kan sige det sådan. Men igen, vi må se.
Tror forresten også at hun blogger. Har i hvert fald hørt det navn Brinette før. I noget blog relateret..
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog