tirsdag den 21. september 2010

Bamsestøvler

Jeg vil så gerne eje nogle Ugg-støvler, men eftersom de koster 1699 kr., måtte jeg vælge alternativet.

Photobucket
Bamsestøvlerne fra Føtex til sølle 50kr.! :D
Jeg har været på arbejde siden 17, derfor blev det et sent indlæg. Men det var min første dag på det nye job, jeg har sagt op i Jumboland og nu kommer jeg til at arbejde i en pizzaria i Gug. Jeg har ikke blogget længe, men som Mona skrev i nederste inlæg, er der bare travlt!
Håber I alle har det godt, Godnaat! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog