tirsdag den 28. september 2010

Burberry Prorsum Spring 2011

Heej med jer, nu synes jeg min pause har varet længe nok, og mens jeg var på 'pause' fik jeg tid til at kigge mange blogge igennem (altså de 15-20 min. af min resttid om morgenen), men som sagt fik jeg kigget lidt omkring i blogverdenen og har set at mange har blogget om den senste kollection fra Burberry Prorsum, og jeg må give alle jer andre ret Christopher Bailey har ramt plet med denne kollection. Den er meget simple vil jeg mene, ikke så meget tøj for det meste korte jakker, (frakker), skinny black 'leather' pants, farverige kjoler, bælter og håndtasker, med masser af systematik. Og de sølv bukser og jakker!?:O Det hele må jeg bare nøjes med at savle over. ;)

Du kan læse mere om kollectionen, se billeder og video fra modeshowet og læse om designern og hans tidligere værker.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Håber i kan komme igennem alle billederne, hehe! :D
Jeg vil rigtig gerne høre hvad synes i om Burberry Prorsum Spring 2011? :)

//SelmaPhotobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog