onsdag den 1. september 2010

Første dag i Macbager

Så var det første arbejdsdag i dag, eller skulle ikke ha' været der i dag, bageeren er jo ikke engang åbnet endnu.. Men altså jeg blev ringet op omkring et tiden og fik at vide at de godt kunne bruge hjælp til at gøre butikken klar til i morgen, og det gjorde jeg så. Jeg må ærlig talt sige at det var rimeligt hårdt, men vi skulle så også vaske køleskabe inde og udenfor, vaske gulv, putte forskellige småkager i sådan nogle kageæsker/dåser osv. osv. osv, men hyggeligt det var det:)
I morgen skal jeg arbejde fra klokken 13:30 til 18:00, glæder mig til rent faktis at skulle sælge, fylde op, blande salat osv. i stedet for kun at skulle gøre rent og forbederede til åbningsdagen, som er i morgen:)
Jeg regner med at der er en smule travlt i løbet af de næste par dage, især Lørdag og Søndag, hvor jeg skal arbejde fra klokken 12-16 lørdag og fra 06-12 søndag!
Og ja, jeg skal arbejde klokken 6 om morgenen, og min mor er heldigvis så flink at hun gider køre mig derud(: Hun vågner alligevel så tidligt, og så kan hun jo også få en pose med de 3 gratis Håndværkere til de første 100:)
Men søndag bliver i hvert fald en dag med knald på, og nok også i morgen(:
Jeg regner med at jeg kan tage et billede af stedet i morgen, så i lige kan se hvor jeg arbejder :)
//Monalisa

1 kommentar:

  1. Ja, så har jeg - som flere gange før hendtet brød ved Macbager og er desværre endnu engang blevet skuffet, har hendvendt mig men får bare ubehøvlet svar af indehaveren Kurt Bolt Olesen det er så ærgeligt at jeg ikke har en anden bager lige i nærheden.

    SvarSlet

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog