torsdag den 9. september 2010

Føtex'Støvler



Spottede lige disse super fede støvler i FøtexAvisen her i søndags. Avisen gjaldt fra i mandags, så jeg er ikke ret sikker på at de stadig er der i alle farver og størrelser, men nu ved i altså de er der, og hvis du er heldig finder du dem måske i den farve du gerne vil have og i den rigtige størrelse slf.
Jeg har ikke set dem IRL, så jeg kan ikke sige ret meget om dem desværre. Men de koster kun 200kr, så det er da det værd, lige at tage et smut i Føtex for lige at se dem an.
De kan fåes i de to farver på billedet og i Sort og i mørk grå.
Hvis jeg havde pengene, så vil jeg gerne have dem i en af disse farver!

Er der nogen af jer der har set dem IRL? Hvis ja, hvordan er de? og har du købt dem?
//Monalisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle billeder på bloggen har vi enten selv taget eller fundet på nettet. Hvis du ejer rettighederne til nogle af disse billeder. Så skriv venligst til Monalisa på Monalisa.s95@live.dk og billederne vil øjeblikkeligt blive fjernet. Alle billeder vi selv har taget tilhører os. Vær sød og indsæt link der fører tilbage til denne blog